By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Ønsker du å hjelpe studenter med å velge rett utdanning gjennom digital kommunikasjon og utvikling av studentenes digitale kundereise? Har du erfaring med CRM, er flink på kommunikasjon og samtidig analytisk?
Utdanningene på Noroff - School of Technology and Digital Media er så relevante og spennende at de fortjener førsteklasses markedsføring. På tre år har vi mer enn doblet antall studenter, og fremover skal vi ta markedsføringen til nye høyder. Derfor trenger vi deg som har stor gjennomføringsevne og vil bidra til å skape resultater gjennom digital markedsføring, marketing automation, kundekommunikasjon og design og vedlikehold av den digitale kundereisen.
Din rolle
Som Marketing Automation and Customer Journey Manager vil du designe og drifte et digitalt økosystem for automatisk markedskommunikasjon med nåværende, tidligere og potensielt nye studenter. Dette innebærer å forstå brukere, og koordinere automatisk kommunikasjon gjennom SMS og E-post, samt foreta kontinuerlige målinger og vurderinger av økosystemet ditt. Plattformen du vil bli ekspert på er Salesforce/Pardot.
Vil du skape resultater ved å tilrettelegge for en digital kundereise? Forstår du mulighetene som ligger bak god kommunikasjon? Blir du mo i knærne når du hører ordene leads og konvertering? Har du lyst til å feire når vi skaper resultater? Da ønsker vi å snakke med deg.
Ansvarsområder
• CRM marketing
• E-postmarkedsføring
• Analyse
• Salesforce/Pardot
Nøkkelkvalifikasjoner
• Resultatdrevet
• Gode skriveferdigheter på norsk og engelsk
• Svært gode kommunikasjonsferdigheter
• Kreativ
• Analytisk
• Høy gjennomføringsevne
• Holder deg oppdatert
Ønsket erfaring
• Høyere utdanning eller relevant erfaring innen kommunikasjon eller markedsføring
• Dokumenterte resultater fra tidligere stillinger
• CRM marketing
• E-postmarkedsføring
Ekstra hyggelig om du også har noe erfaring med:
• GDPR
• E-postmarkedsføring
• Prosjektledelse
• Grafisk design
• Internasjonalisering
• B2B marketing
• Salesforce / Pardot
Vi kan tilby
Hos oss tilbys du en viktig rolle der du får mulighet til å påvirke vår videre utvikling. Du vil bli en del av en ambisiøs utdanningsinstitusjon som vokser. Vi er en kunnskapsorganisasjon, og du vil samarbeide med kunnskapsrike og engasjerte medarbeidere som synes det er meningsfylt og inspirerende å bidra til å utvikle Noroff innen et svært spennende og utfordrende fagområde. Studentene våre skal oppleve at de blir sett og at de gjennom deres utdanningsløp hos oss blir forberedt til å kunne starte en spennende jobbkarriere.
Vi tilbyr deg et ambisiøst og godt arbeidsmiljø med konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger.
Arbeidssted Kristiansand (eller Oslo). Stillingen rapporterer til Chief Marketing Officer.
Bransjekategori | Utdanning / Undervisning / Forskning |
Bransje | Universitet / Høgskole |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Utvikling av infrastruktur og maskinvare |
Arbeidsgiver | Noroff Education AS |
Elvegata 2A | |
4608 KRISTIANSAND S | |
Nettside | www.noroff.no |
@noroff | |
Søknadsfrist | 11.12.2018 |
Arbeidsplass | Kristiansand |
Tittel | Marketing Automation / Customer Journey Manager |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Rolf Michaelsen Daglig leder/Partner i Qualified Professionals rolf.michaelsen@q-p.no +4797535754 |