SERVICELEDER - ELEKTRO
Bravida søker til nyopprettet stilling en serviceleder elektro som evner å jobbe bra i team med kunder, montører og andre entreprenører. Stillingen innebærer ansvar for økonomistyring, fremdrift og ledelse av personell, samt salgsarbeid og oppfølging av eksisterende kundeportefølje. Bravida har som mål å styrke sin posisjon i markedet gjennom å tiltrekke seg de beste medarbeiderne, og søker derfor deg som evner å overgå kundenes forventninger gjennom din fagkompetanse, drive og interesse!
Bravida er en stor arbeidsgiver - faktisk størst innen elektro, rør og ventilasjon i Norden. Det gjør at det kan tilbys mye til deg som medarbeider:
- En nøkkelstilling i et solid selskap med god økonomi og veletablert kundemasse
- Muligheter for faglig og personlig videreutvikling gjennom blant annet kurs og etterutdanning
- Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen
- Høyt kvalifiserte kollegaer i et uformelt og sosialt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Gunstige pensjons- og forsikringsordninger
"Vår visjon er å bli best i Norden på bærekraftig service og installasjon av funksjoner som gir bygninger liv. Vi skal være kundens førstevalg og bransjens mest attraktive arbeidsgiver"
OM OSS
Som serviceleder i Bravida får du frihet under ansvar til å videreutvikle servicemarkedet i Bergen sammen med faglig dyktige og hyggelige kollegaer. Serviceavdelingen i Bergen er delt inn i tre hovedområder: elektro, spesialområder og brann&sikkerhet, og er en av de største avdelingene i Bravida med ca. 110 medarbeidere og en årlig omsetning på ca.150 millioner kroner. Oppdragene er innen offentlig sektor, eiendomsforvaltere, kjøpesentre, industri og private kunder, i tillegg til oppdrag der avdelingen samarbeider med andre tekniske fagområder i Bravida.
Vi har store vekstambisjoner og søker derfor en fremoverlent serviceleder innen elektro som vil være med på den videre reisen sammen med oss!
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
- Prosjektoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS
- Anbuds- og tilbudsregning
- Prospecte nye kunder og mersalg på eksisterende kunder
- Utvikle, bevare og følge opp kunderelasjoner
- Lede og engasjere medarbeidere
KVALIFIKASJONER
- Fagbrev gr. L og gjerne høyere teknisk utdanning
- Erfaring fra tilsvarende stilling
- Kompetanse innen økonomistyring og generelt gode dataferdigheter
- Førerkort klasse B
VIDERE ØNSKER VI DEG SOM
.. er
pålitelig. I Bravida gjøres jobben ordentlig og med stil. Da er det viktig å komme til rett tid, være ærlig, lojal og holde det man lover.
.. er en
lagspiller. I Bravida jobber en gjerne i team, og da er det viktig at du er samarbeidsvillig. En lagspiller for Bravida betyr at du involverer de rundt seg, og gjerne deler kunnskap og erfaringer med andre.
.. er
selvstendig og strukturert. I Bravida kan jobbhverdagen til tider være hektisk. Da er det viktig at du kan jobbe systematisk og at du kan være fleksibel når det trengs.
.. er
lærevillig. I Bravida er det medarbeidernes kunnskap og driv som gjør oss til et vinnende lag. De ansattes drivkraft til å hele tiden bli bedre gjennomsyrer arbeidet hver dag, og en jobber for å alltid bli bedre på det en gjør. Det forventes derfor at du ønsker å videreutvikle seg.
Er dette deg? Vi ser frem til å lese din søknad og håper at du i søknadsbrevet vil beskrive hvordan du kan bidra til vår videre suksess. Søknadsfristen er 12. august. Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til Qualified Professionals ved avdelingsleder Marion Børnes, telefon: 98 29 51 76 / e-post :
marion@q-p.no. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver i innledende runde, om ønskelig.