Telenor Maritime er en verdensomspennende partner innen digitalisering og tele-kommunikasjon for cruiseskip, ferjer, fiskefartøy, handelsflåten og offshoreinstallasjoner. 150 redere, med over 400 skip og rigger, og 40 millioner passasjerer, mannskap og IoT-enheter bruker systemene våre til sjøs. Fra vannkanten i Arendal driver selskapet egen produktutvikling basert på fremtidens teknologi. Telenor Maritime har drøyt 110 medarbeidere i Norge og er representert på flere lokasjoner i Europa.
Network Operations Centre (NOC) er bindeleddet mellom omverden og de ulike kompetansemiljøene i Telenor Maritime. NOC sørger for at kundene får innfridd sine forventinger om stabile og sikre kommunikasjonsløsninger, samt rask respons og kompetent oppfølging dersom det oppstår hendelser og problemer.
Om stillingen:
Stillingen som NOC- operatør gir deg inngående kjennskap til hele Telenor Maritimes portefølje. Som kundens første kontaktpunkt får du ansvar for å overvåke, registrere og utføre enkel feilsøking på alle våre systemer i en 24/7 rotasjon. Det er viktig å kunne lytte til og imøtekomme kundenes krav til reaksjonstid og SLA. Fremragende support er avgjørende for å opprettholde kundetilfredshet.
For mer informasjon om firma, team og stilling kan du lese intervju her: q-p.no/telenor-maritime-noc/
Kvalifikasjoner vi ønsker oss:
- Erfaring fra teknisk kundebehandling og support er ønskelig
- Grunnleggende forståelse av telekommunikasjon, IP-routing, VSAT eller LTE/MBB
- Du må beherske norsk og engelsk godt, både muntlig og skriftlig
Egenskaper vi ser etter:
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Analytisk, nøyaktig og strukturert
- Gode samarbeidsevner, men trives også med å jobbe alene
- Engasjement, driv og høyt utviklet ansvarsfølelse
- Stor arbeidskapasitet, evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
- Trives med teknisk problemløsning
Hva kan vi tilby deg:
- Utfordrende, utviklende og interessante arbeidsoppgaver
- Et internasjonalt og frittstående selskap i Telenor-familien
- Uformelt og godt arbeidsmiljø med kompetente og engasjerte kollegaer
- Konkurransedyktig lønn
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Ekstra fridager og aksjespareprogram for ansatte
- Utviklingsmuligheter
Annen informasjon:
Arbeidssted er i nyinnflyttede og moderne lokaler i Veritasveien i Stavanger. Stillingen inngår i døgnkontinuerlig turnusordning. Søknadsfrist for stillingene er mandag 6. januar 2025.
Ønsker du mer informasjon om stillingen må du mer enn gjerne ta kontakt med en av våre rådgivere i Qualified Professionals, Bjørn Åstveit, mobil 95120526 eller Lene Odde, mobil 950 797 53.
Telenor arbeider kontinuerlig for forbedret kjønnsbalanse og vi ønsker mangfold blant våre ansatte når det gjelder kjønn, nasjonalitet, religion etc. Vi tror at ulike stemmer skaper større innsikt, smartere løsninger og bedre resultater.
Vi utfører bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater.
Les mer om oss på www.telenormaritime.com.