BDO er et internasjonalt kompetansesenter innen rådgivning og revisjon med kontorer over hele Norge. På vår avdeling i Kristiansand er vi et team på 38 dyktige rådgivere og revisorer med sterk lokalkunnskap og tett kontakt med våre kunder. Som følge av vår vekst søker vi nå en Senior Manager til vår avdeling innen regnskap og digitale tjenester som vil bidra til å utvikle vår Business Services-enhet i Agder videre.
I denne rollen har du et overordnet ansvar for at teamene når sine salgsmål og vekstambisjoner, samt at vi når våre strategiske mål. Du vil følge opp teamledere, legge til rette for utvikling, samt sikre at vi har tilstrekkelig kapasitet.
Videre ansvarsområder:
- Sikre at BDO's policies og god regnskapsførerskikk etterleves
- Fungere som Key Account Manager der du har et helhetlig ansvar for å styrke relasjonene til våre nøkkelkunder
- Være kontaktpunkt opp mot andre tjenesteområder i BDO, og koble på aktuelle ressurser for å utvikle vår posisjon som kompetansesenter
Den rette kandidaten har bakgrunn innenfor økonomi og egenskaper som skal til for å lykkes som leder. Du interesser deg for teknologi og har evnen til å inspirere og veilede et team. Faget vårt krever at vi stadig forbedrer oss, tenker nytt og tar i bruk innovative løsninger. Det er derfor viktig at du har stor endringsvilje - og gjerne til og med endringsglede.
Videre kvalifikasjoner vi ønsker oss:
- God kompetanse innen regnskap. Det er en fordel om du har autorisasjon som regnskapsfører
- Erfaring med ledelse
- Kjennskap til regnskapstekniske systemer som Tripletex, Rambase, Xledger eller liknende
Hos oss får du muligheten til å jobbe tett på kunde- og bransjeutvikling i regionen. Du vil kunne påvirke, lære og utvikle deg i rollen, og ikke minst blir du en del av et fellesskap som preges av ekte engasjement og høy kompetanse. Vi har et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre.
Videre får du:
- En variert og utfordrende stilling i et av Norges største rådgivnings- og revisjonsselskap
- Kompetanse gjennom et omfattende kurs- og veiledningsprogram
- Konkurransedyktige betingelser
Synes du stillingen virker interessant, kjenner deg igjen i erfaringen og interessen vi etterspør – og ønsker å vite mer om BDO og denne muligheten? Registrer deg som søker via annonsen eller ta kontakt med oppgitt rådgiver i Qualified Professionals. På grunn av GDPR kan vi ikke motta CV/søknad på e-post. Vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren:
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med en stor portefølje store og små virksomheter over hele landet som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.