Agder Kommunerevisjon IKS er en velrenommert leverandør av revisjonstjenester til offentlige virksomheter, som fylkeskommune, kommuner, kommunale foretak, interkommunale selskap, stiftelser, kirkeregnskap og legater. Brorparten av oppdragene omfatter regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon, eierskapskontroll og rådgivning.
16 ansatte med ulik spesialkompetanse jobber i et velfungerende, trivelig og tverrfaglig miljø, fordelt på hovedkontoret i Kristiansand og avdelingskontor på Evje. Selskapet eies av Agder fylkeskommune, Kristiansand, Vennesla, Evje og Hornnes, Iveland, Bygland, Valle og Bykle kommuner.
For å styrke og videreutvikle kapasitet og kompetanse søker vi
Statsautorisert revisor
Les mer om oss, teamet og stillingen her: q-p.no/agder-kommunerevisjon-revisor/
Sentrale arbeidsoppgaver:
I tillegg til ordinær regnskapsrevisjon medfører stillingen tverrfaglig rådgivning og innspill overfor kunder, samt ansvar for gjennomføring av eierskapskontroll og oppdrag for kommunenes kontrollutvalg. Jevnlig kundedialog og oppfølging av kunder hører også med, og du må kunne arbeide i samspill med ulike interne fagkompetanser. Vi tilbyr og forventer deltakelse og bidrag i selskapets faglige utvikling. Etter hvert kan stillingen omfatte overordnet oppdragsansvar.
Kunnskap og erfaring vi ønsker oss:
- Statsautorisert revisor - gjerne med mastergrad
- Minimum tre til fem års relevant erfaring fra privat eller offentlig virksomhet
- Solide faglige kunnskaper innen revisjon og merverdiavgift
- Erfaring fra relasjonsbygging og kundeoppfølging
- Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
- Interesse for bærekraftrapportering og digitale prosesser er en fordel
Egenskaper vi gjerne ser du har:
- God til å kommunisere og formidle
- Dyktig på samarbeid og relasjonsbygging
- Selvstendig, fleksibel og grundig
- Engasjert og samfunnsinteressert
Vi kan tilby deg:
- Variert og faglig stimulerende stilling i skjæringspunktet mellom politikk og administrasjon
- Meget gode utviklingsmuligheter i et lærerikt, tverrfaglig miljø
- Et trivelig arbeidsmiljø med stor takhøyde
- Lønn etter avtale
- Fleksibel arbeidstidsordning
- Meget god pensjonsordning
- Årsoppgjørsperiode primært fra 1. februar til 15. april
Annen informasjon:
Alle henvendelser behandles konfidensielt i innledende fase av rekrutteringsprosessen.
Ønsker du mer informasjon om stillingen må du mer enn gjerne ta kontakt med vår rådgiver i Qualified Professionals; Nina Albert Bjercke, mobil 930 43 445.
Vi utfører bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater.
Vi ser frem til å motta din søknad.